Koji iznos trebate?

50 € 25000 €

Koji rok plaćanja želite?

15 Dana 18 Mjeseci
Planirano vrijeme isplate : Sutra 28.03.2024 u 08:30
Ukupan iznos za vraćanje:

Nove korisnike ne tražimo platnu listu za iznose do 400 € na maksimalan rok do 30 dana!
Prednosti za stare (postojeće korisnike): nije potrebna verifikacija osobnih dokumenata, mogućnost odobrenja bez platne liste


PRIMJER KREDITA: Uz zatraženi iznos 1.000,00 EUR na period od 150 dana, ukupan iznos sa svim pripadajućim troškovima iznosi 1.021,20 EUR, uz EKS 8,90%, iznos Premije 21,20 EUR te iznos mjesečne rate 204,24 EUR (5 rata).Minimalni period otplate kredita: 90 dana. Maksimalni period otplate kredita: 540 dana. Najveća EKS (Efektivna kamatna stopa): 9,50%.
Procijenjeno vrijeme isplate je indikativno i ovisi o različitim faktorima, npr. imate li račun u istoj banci kao i vaš zajmodavac, da li ste odmah poslali svu potrebnu dokumentaciju i sl.

Kako odabrati banku

Kako odabrati banku

Kako se odabire banka?

Dobra suradnja građana s bankom će uroditi dugoročnim odnosom. Kako se odabire banka? Pri odabiru banke potrebno je gledati na lokaciju poslovnica i na blizinu bankomata. Osim navedenog, bitno je istražiti i ponudu banke, i obratiti pozornost na odnos djelatnika prema klijentima. Odabir banke nije laka odluka, osobito ako planiramo podići kredit i uz nju se vezati narednih godina ili cijeli život. Što je najbitnije pri odabiru banke? Sigurnost i pouzdanost. Banke kao financijske institucije moraju imati prilagođene ponude raznim klijentima i moraju nuditi određene povlastice.

Banka koju odaberemo mora poslovati solventno i stabilno, što znači da mora ulijevati povjerenje. Ipak, moramo biti realni, mnogi od nas nemaju vremena za proučavanje raznih banaka i njihovih ponuda i načina poslovanja. Navedeno često pridonosi brzoj odluci ili odluci prema preporuci drugih osoba. Da li je to u redu? I da i ne. Ulaženje u određenu banku prema preporuci znači da je banka pouzdana, no ona možda nije prilagođena vašim sadašnjim ili budućim potrebama. Prije nego se odlučite na banku, probajte pogledati i istražiti njene ponude.

Što nam banka mora omogućiti?

Iako odabir banke ne mora biti za cijeli život, većina klijenata gleda na to da odabire banku koja nudi sve što im je potrebno. Važno je da banka kojoj povjerimo novac posluje sigurno te stabilno. Izbor banke nije lak zadatak, osobito ako uzmete u obzir da je riječ o financijskoj instituciji koja je uz vas od vaše prve plaće do mirovine. Klijent mora osjećati zadovoljstvo s bankom, mora biti zadovoljan s uslugom djelatnika i paletom njenih financijskih proizvoda. Postavlja se pitanje da li klijenti biraju banke ili je zapravo obrnuto?

Iz dana u dan smo svjedoci kako raznovrsnost bankarskih proizvoda te usluga raste, a sve u cilju kako bi se privukla veća skupina klijenata. Banka će često stvoriti određeni imidž koji je prilagođen ciljanoj skupini klijenata. Neovisno o izboru banke, ona bi trebala omogućiti sljedeće: Više poslovnica i više bankomata, digitalizaciju svojih usluga, otvaranje računa bez odlaska u poslovnice i čekanja u redovima, mogućnost podizanja online kredita, online bankarstvo. Većina banaka nema sve navedeno, što često zna otežati odluku klijenta. U slučaju da gledate na opciju brzog financiranja ili kreditiranja, tada je najbolje da razmotrite kreditne agencije i ponudu hitri kredit.

Domaća ili strana banka?

Posljednje 3 godine svjedoci smo smanjenja broja banaka u Hrvatskoj. Danas svoji odabir možemo usmjeriti na 20 banaka. U stranom vlasništvu je ukupno 11 banaka, dok se ostale smatraju domaćima. Često se postavlja pitanje koju banku je pametnije odabrati, domaću ili stranu? Svaka banka ima svojih prednosti i mana. U Hrvatskoj smo trenutno svjedoci popularnosti domaćih banaka, što nam pokazuje lista odabranih banaka. Zagrebačka i Hrvatska poštanska banka broje najviše klijenata, što daje do znanja kako građani više vjeruju domaćim nego stranim bankama.

Da li banke odabiru klijente ili obrnuto? Klijent odabire banku, jer banke će prema klijentima stvarati ponude. Klijenti su ti koji u konačnici definiraju uspješnost pojedine banke. Kvaliteta (povlastice, rasprostranjenost poslovnica i bankomati, kamate, struktura banke, naknade za korištenje usluga, financijska ponuda) je najvažnija stavka pri odabiru. Prema statistikama, klijenti odabiru banku na temelju pozitivnih recenzija, veličini ponude i ljubaznosti osoblja. Sve su ovo bitne stavke koje su važne za definiranje odnosa između banke i budućih klijenata.

Tagovi: