Kako namjestiti automatsko prosljeđivanje mailova s gmaila

Kako namjestiti automatsko prosljeđivanje mailova s gmaila

Kako namjestiti automatsko prosljeđivanje mailova s gmaila automatski

Imate glavni mail i gmail, no nemate vremena provjeravati svaku gmail adresu zasebno pa bi vam upute kako namjestiti automatsko prosljeđivanje mailova s gmaila na vaš glavni mail koji koristite dobro došao kako biste uštedjeli na vremenu. Kako biste uključili opciju automatskog prosljeđivanja svih mailova na neku drugu mail adresu prvo trebate otvoriti gmail.

Gore desno nalaze se postavke unutar kojih ćete pronaći sektor za prosljeđivanje. Kliknite na prosljeđivanje unutar kojeg ćete kliknuti na dodaj adresu, te upišite mail adresu na koju želite da vam se svi mailovi sa vašeg gmaila prosljeđuju.

Postupak kako namjestiti automatsko prosljeđivanje mailova s gmaila na drugu mail adresu je vrlo jednostavan, te sve što dalje trebate napraviti je kliknuti dalje, nastavi i u redu. Na mail adresi koju ste unijeli dobit ćete sa svog gmaila poruku u kojoj će biti link na koji trebate kliknuti i vratit će vas na gmail. Ponovo se vratite na prosljeđivanje i odaberite proslijedi kopiju pristigle poruke na mail adresu. Nakon toga trebate spremiti promjene na gmailu i postupak je završen.

Kako namjestiti automatsko prosljeđivanje mailova s gmaila samo neke mailove

Ukoliko su vam potrebne upute kako namjestiti automatsko prosljeđivanje mailova s gmaila kojim ćete prosljeđivati samo određene poruke to ćete trebati napraviti pomoću filtera. Filteri ne služe samo za prosljeđivanje određenih poruka već i za arhiviranje, brisanje, te označavanje zvjezdicom.

Na dnu prozora za pretraživanje imate opciju izradi filtar koji će vam ponuditi radnju koju trebate, između ostalog prosljeđivanje. Odaberite prosljeđivanje i kliknite izradi filtar. Od trenutka kad ste izradili filtar za prosljeđivanje to će se primijeniti samo na nove poruke koje ćete dobivati na gmail.

Kriteriji koje ćete odabrati prilikom određivanja filtra može biti naziv nečije mail adrese ili dio naziva nečije mail adrese ako imate više primatelja sa slične domene. Filtar je odličan način kako namjestiti automatsko prosljeđivanje mailova s gmaila po određenom kriteriju na neku drugu mail adresu jer ćete na taj način dobivati na drugu mail adresu samo određene mailove koje vi želite i koji su vam potrebni na drugoj mail adresi.

Kako namjestiti automatsko prosljeđivanje mailova s gmaila na više drugih računa

Ukoliko su vam potrebne upute kako namjestiti automatsko prosljeđivanje mailova s gmaila nna više drugih mail adresa to nećete moći učiniti kroz postavke i prosljeđivanje. Kroz prosljeđivanje to možete napraviti da proslijedite gmail samo na jednu mail adresu, no nije nemoguće proslijediti i na više mail adresa sve ili odabrane mailove koje dobivate na gmail.

No, način kako namjestiti automatsko prosljeđivanje mailova s gmaila na više mail adresa ćete morati opet koristiti filtar. Unutar pravila filtra ćete zadati prosljeđivanje i tamo upisati mail adrese na koje želite da se vaši gmail-ovi prosljeđuju.

Filtar daje široku lepezu mogućnosti pa kako ga postavite tako će i raditi. Napominjemo da će pravila koja postavite u filtru raditi samo za nove mailove. Kako ste postavili filtar tako će i raditi, no uvijek možete napraviti korekcije postavljenog filtra na gmailu, te maknuti filtar u cijelosti ukoliko više ne želite da vaši mailovi budu i dalje prosljeđivani na zadane mail adrese.

Tagovi:

Kako podesiti vpn na mobitelu

Kako podesiti vpn na mobitelu

Virtualna privatna mreža (VPN) omogućuje vam sigurnu i privatnu internetsku vezu. To je posebno važno ako koristite javne Wi-Fi mreže, jer su one često nesigurne i podložne hakiranju. Podešavanje VPN-

Što je PPC marketing?

Što je PPC marketing?

PPC oglašavanje je poznato kao pay per click oglašavanje, i riječ je o modelu internet marketinga u kojemu vi kao oglašivač plaćate samo onda kada netko klikne na vaš oglas

Kako naučiti osnove SEO-a

Kako naučiti osnove SEO-a

SEO (Search Engine Optimization) ili SEO optimizacija je proces optimizacije internet stranica na tražilicama, odnosno, ono je skup tehnika čiji je krajnji cilj organsko povećanje prometa i povećanje